Kenapa Ni.... - Dayang Deno

17.11.13

Kenapa Ni....

Tiba-tiba badan rasa lesu...

Pernafasan rasa panas, rasa macam nak demam.. Tak tahu kenapa, sebenarnnya dari petang tadi rasa macam ni.. Tapi tak layan sangat ..



Sampai malam ni pun badan hangat. Mungkin sebab hari ni cuaca panas... Macam ni la sekarang, sekejap panas, sekejap hujan, sekejap panas.. Badan pun macam tak sihat.. Harap-harap tak melarat sampai esok...


p/s: nak tidur dah... goodnight :)



19 comments:

  1. Semoga cepat sembuh kak deno .. Goodnight ^^ sweet dream

    ReplyDelete
  2. Selamat malam.. semoga esok keadaan pulih seperti biasa.. aamiin..

    ReplyDelete
  3. selamat malam. semoga sihat selalu :)

    ReplyDelete
  4. SEMOGA DENO BAIK-BAIK SAHAJA..

    ReplyDelete
  5. Semoga cepat sembuh.. daku membalas kunjungan dan salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  6. tu sudah tentu tanda nak sakit ... ambil lah langkah sepatutnya . semoga semuanya akan jadi baik ...

    ReplyDelete
  7. kak deno tak pegi klinik ke... bahaya kalau kita biarkan,nanti melarat... semoga kak deno cepat sembuh! amin :)

    ReplyDelete
  8. Banyak2kan berehat ya kak... Semoga lebih cergas nnti...

    ReplyDelete
  9. betul tu, sekarang cuaca panas + hujan pulak.. moga cepat sembuh deno..:)

    ReplyDelete
  10. done follow back ... thanks . semoga cepat sembuh .

    ReplyDelete
  11. cuaca tak menentu nie dik
    anyway Jemput Join Mini GA akak ea...
    http://www.kisahsidairy.com/2013/11/mini-ga-like-saya-dalam-contest-3b_18.html

    ReplyDelete
  12. Assalam
    Harapnya mudah - mudahan Deno dah sihatlah hari ini.

    ReplyDelete