Pelik - Dayang Deno

24.11.13

Pelik

Kami keluar bertiga : my 2nd sister (kakngah), adam khaleef (nephew) and me 

Lama kami bertiga jalan-jalan di bandar Kuala Terengganu yang tak berapa bandar ni, makan-makan, santai sambil teman kakngah beli keperluan barang nak pindah rumah baru nanti.... Ada salah satu gambar pelik adam khaleef dan deno  ~


Gambar kat atas ni deno duduk sambil snap gambar.. Yang hairannya macam mana adam khaleef dapat buat badan dia terbalik dengan lurus.. Pelik kan? Kami tak baring pun, masa ni sedang menunggu pesanan makanan sampai... My kakngah pun cakap gambar ni pelik


p/s: budak-budak badannya memang lembut

18 comments:

  1. ika tengok pun dah serba terbalik..hehe

    ReplyDelete
  2. sangat pelik, macam mana buat?
    adam khaleef comel :)

    ReplyDelete
  3. kalau adam girl dh boleh hantar kelas gimnastik..hehe ^^

    ReplyDelete
  4. Hee,budak-budak kan,macam-macam ragamnya,hihihi...

    ReplyDelete
  5. memang pelik nie. haha tp badang budak2 mmg flexible. :)

    #comel la si kecik nie. ^_^

    ReplyDelete
  6. pelik memang pelik...
    bw sini sambil klik nuff

    ReplyDelete
  7. bestnya jalan2 KT, dah lama tak jenguk sana :D

    ReplyDelete