Saya Sangat Geram - Dayang Deno

10.11.13

Saya Sangat Geram


Cabaran bagi seorang designer bukan sahaja nak cari idea, malah cabaran dengan customer..

Arghhh tension betul deno sekarang ni... Awal-awal tak beritahu betul-betul nak macam mana, pastu bagi ringkas je... Dari awal lagi deno dah beritahu, apa-apa nak deno buat.. beritahu awal-awal secara detail, diulang secara detail! 

Tapi dia bagi maklumat macam tu je, ingatkan macam tu la nak.. Sekarang nak lain pula, terpaksa buat yang lain, dah la nak buat satu tu, amik masa.. berpinar mata...! Ingat senang ke.. Huh! Sabar.. Sabar.. Sabar... *pujuk diri sendiri*

Kepada customer, janganlah membuli designer anda.. Kami ni berjaga sampai lewat pagi siapkan yang anda punya, hargailah jasa kami...


p/s: geramnyaaaa!!!!!!!! =.'=


11 comments:

  1. Sabaq kak!! Senyum, ada hikmah disebalik semuanya :D

    ReplyDelete
  2. hehe... minum nescafe dulu, rilek2 jap, pastu hilangla geram tu ^^

    ReplyDelete
  3. banyakkan sabar ya dik. lepas ni jangan layan customer yg terlalu banyak songeh ibarat cam tak hargai titik peluh org

    ReplyDelete
  4. mmg menguji kesabaran betul lau dpt customer yg gitu....=_="

    ReplyDelete
  5. kita bakor aje org itu.. huhu :(

    ReplyDelete
  6. customer nie memang bermacam karenah dik...sabo je lah...

    ReplyDelete
  7. Assalam.. Deno
    Bersabar ya. Kamu punyai bakat yang besar itu. Cantik karyanya.
    Cool Deno..cool okay..

    ReplyDelete
  8. Cust mcm tu mmg letih.. x faham menilai ttg value atrwork.. bersabarlah..

    ReplyDelete