Slip Ubat Bulan November - Dayang Deno

20.11.13

Slip Ubat Bulan November

Deno baru ambil bekaan ubat-ubatan di hospital :) Macam biasa orang sentiasa ramai, tapi dah biasa situasi macam tu.. Heee... Buat apa nak merungut lambat? Dapat ubat pun dah syukur sangat, cuba tengok kat Afrika, nak dapat ubat pun susah kan?  Syukur sangat sejak dulu sampai sekarang ubat yang kerajaan bekalkan adalah percuma ^^ Thanks kerajaan Malaysia :)

Ini slip ubat Dayang deno ~


Ubat seperti biasa banyak, cuma yang bertambah ubat calcium jadi 12 biji untuk satu hari.. Perghhh banyak pulak ubat calcium kali ni.. Huhu.. Itu tak campur ubat lain lagi tu, takpe la, nak sihat makan ubat :)

Alhamdulillah dengan izin Allah, deno bertahan dengan ubat-ubatan ini :')


p/s: paling pahit ialah steroid dan folic acid! tak suka pun kena telan! hehe :p



9 comments:

  1. banyaknya ubat kak. moga sihat selalu :)

    ReplyDelete
  2. banyaknya ubat akak :'(
    stay strong sis.
    :)

    ReplyDelete
  3. semoga deno diberi ketabahan utk menempuh segalanye dgn kuat nye deno..insya allah die permudahkan segalanya ;)

    ReplyDelete
  4. semoga kak deno sihat... alhamdulillah... :)
    tak paham lansung apa yang ditulis tu,hehe :)
    biasalah kan,tulisan doktor,hehe :)

    ReplyDelete
  5. mak aiii tulisan tu
    sampai ke pagi esok pun x leh baca

    ReplyDelete
  6. ya Allah, banyak nya ubat. dah macm menu dah lee tgk

    ReplyDelete
  7. Semoga sentiasa dikurniakan kekuatan oleh Allah swt.. aamiin..

    ReplyDelete
  8. erk..tulisan doktor memang standard macam tu kan

    ReplyDelete