Family

Berselera Di Terengganu

December 09, 2013,8 Comments

Dah hampir sebulan anak buah di rumah tok abah... Berselera betul bila tinggal di Terengganu, tiba-tiba jadi kanak-kanak yang berselera makan! Inilah penangan makanan Terengganu!


Hairan juga, setiap hari banyak budak-budak ni makan. Berselera betul! Kadang-kadang tengah malam pun teringin makan. Di Johor tak pula...

Kakak Aina cakap, makanan di Terengganu best! Hehe... Sememangnya Terengganu syurga makanan.. Cuma kena pandai pilih restoran :)


p/s: agaknya sebab lahir pun kat Terengganu, jadi dua-dua pun ada taste Terengganu.. kan kan kan? hehe


You Might Also Like

8 comments:

  1. Terengganu mmg bnyk makan best.. dulu sy slalu ke Marang sbb ada kawan dari sana. Tp dah lama, time belajar dulu...

    ReplyDelete
  2. yeke?
    nanti nak suruh along duduk terengganu, biar banyak makan.

    ReplyDelete
  3. wah jauhnye berjalan..terengganu mkanan byk sedap2 kn

    ReplyDelete
  4. memang nampak berselera..hihi..

    ReplyDelete
  5. nampak selera je makan . haha :)

    ReplyDelete