Buai Laju Laju.... - Dayang Deno

12.12.13

Buai Laju Laju....

Baca ayat di bawah...



p/s: haip! kan deno suruh baca.. kenapa nyanyi........ hehe



20 comments:

  1. Assalam Deno
    Dengan spontan yang membacanya akan berlagu :)

    ReplyDelete
  2. wah,comelnya doodle ni! hehe... saya menyanyi jugak :) haha

    ReplyDelete
  3. ishh mane deno tau ni tb nyanyi hehehe

    ReplyDelete
  4. comeyyy doodle dia. hehe. memang kalau baca pantun tu otometik akan nyanyi la deno. hahahaa

    ReplyDelete
  5. lagu lama...time naik buaian mesti nyanyi lagu ni

    ReplyDelete
  6. hahaha.. dah terbiasa nyanyi. btw, comelnya doodle.. pink <3

    ReplyDelete
  7. Salam..

    Terima kasih untuk info top 5 blogger tu..

    Pelik dengan tak caya..

    #kartunster

    ReplyDelete
  8. Eh terikut nyanyilah pulak ... Comel sangatttttt

    ReplyDelete
  9. haha,,takleh..nk nyanyi gak..lagu zmn kanak2 dlu..:P

    ReplyDelete
  10. tak perasan sis deno suruh baca. Ternyanyi pulak naseb baik sedap heh perasan :3

    ReplyDelete
  11. ai ai , terkena >.< hehe .. tetiba terkenang kat buaian yang ada kat KAFA :')

    ReplyDelete
  12. comelnya.. hihi..
    rajin betul buat doodle ye

    ReplyDelete
  13. Buai laju2,
    Sampai pokok sena,
    Suka tengok doodle tu,
    Tersangatlah comelnya.. :)

    ReplyDelete
  14. Hahaha kelakar la kak deno ni. sampai bawah terkena XD Tapi nyanyi dalam hati. dalam alam maya payah kita nak cakap kat mulut selalu guna suara hati XD Kecuali gelak. Ekekeke

    ReplyDelete