Koleksi Van Milo - Dayang Deno

6.12.13

Koleksi Van Milo





Dalam banyak-banyak van milo, deno hanya pernah jumpa yang tahun 90an dan 2010 tu...Yang lain tak pernah jumpa.. Tengok milo, deno teringat uncle fairus yang banyak koleksi barang milo :)


p/s: minum milo anda bersemangat juara.... *tagline baru


13 comments:

  1. haha yang tahun 50 an tu kelakar. sekarang dah tak ada dah van mcm nie ha. huhu

    ReplyDelete
  2. cantik wat collections ... ada harga klu jual nih .

    ReplyDelete
  3. comelnya van milo tu. tiba-tiba terasa nak minum milo pulak :)

    ReplyDelete
  4. Deno punya minat sama dgn abg milo kite.... Blogger Fairus.com

    ReplyDelete
  5. Sampai sekarang tak tau mana nak dapat van milo ni. huhu

    ReplyDelete
  6. Cantik van milo yang pertama tu..mungkin yang terbaik untuk tujuan promosi :)

    ReplyDelete
  7. Teringat pulak zaman2 amik milo free.. hahaha

    ReplyDelete
  8. Sy sempat jumpa yg 80an tu.. nostalgia btul.. :)

    ReplyDelete
  9. samalah dengan akak. yang 90's n 2010 tu je penah tgk

    ReplyDelete
  10. comel la collection van milo tu kak . teringin nak ada collection camtu :)

    ReplyDelete