Family

Macam Adik-Beradik

December 16, 2013,14 Comments


Semalam birthday anak buah sulung, Sarah Aina :)

Tanya dia nak apa, Sarah Aina nak kek je.. Jadi semalam my mum pergi beli kek coklat di Kedai Kek Sweden Kuala Terengganu. Kedai yang dah lama beroperasi di Terengganu.

Walaupun dah banyak ada kedai kek baru yang tumbuh seperti cendawan, kek di Kedai Kek Sweden tetap terbaik! Teringat pula zaman kanak-kanak dulu....  :)


p/s: dah macam adik-beradik cikcu dengan aina... muehehe :p


You Might Also Like

14 comments:

  1. Wahhhhh nampak macam adik beradik.. pipi pun sama :)

    ReplyDelete
  2. Cuba letak spek mata kat dia..Sejibik sama. Haha.

    ReplyDelete
  3. selamat hari hari di hari lahir ye awak2.. :D

    ReplyDelete
  4. Muka sama la dengan kak deno :D Dah kata pun sedarahkan. Eheheheh

    ReplyDelete
  5. cuma tak pakai spec je.
    kalau pakai mesti sama.
    :)

    ReplyDelete
  6. Haah la kak deno .. Memang macam adik-beradik .. Sebiji lah muka .. Happy Belated Birthday untuk adik Sarah Aina :)

    ReplyDelete
  7. haah la..seiras je muka. Happy birthday Sarah Aina

    ReplyDelete