Anak Buah Baru - Dayang Deno

16.1.14

Anak Buah Baru

Sekarang deno ada tambahan "anak buah"...

bersantai selepas main

Bukan 2 orang je sekarang ni, tapi 5 orang "anak buah" 

Dah jadi macam anak buah sendiri, Adam, Hariz dan Nia... Diaorang anak kepada bestfriend kaklong, kaklong tu pula rumahnya betul-betul depan rumah kaklong (bertentangan), jadi hari-hari la budak-budak ni datang main sini...

Deno pun diaorang panggil cikcu.. Hihik^^ Seronok juga, bertambah budak-budak..... ^_^


p/s: baru balik rumah budak-budak tu.. itu pun abangpuyus call.. haha :p


4 comments:

  1. wahh ramai dah anak buah akak, saya sorang pun takde lagi. maklumlah kakak sulung saya baru sebaya kak deno, hehe

    ReplyDelete
  2. seronok ae dik deno layan dak2 tu ;D

    ReplyDelete
  3. seronok deno..budak-budak kalau ada kat rumah memang meriah kan

    ReplyDelete
  4. Selamat bergembira bersama semua.. :D

    ReplyDelete