Balut Buku - Dayang Deno

6.1.14

Balut Buku


Anak buah sulung ( Sarah Aina ) dah masuk darjah5 tahun ni, deno tolong balutkan buku sekolah dia tadi...

Bukan buku teks je, dengan semua buku latihan kena balut. Satu satu cikcu tolong balutkan. Rasa rindu juga zaman sekolah, selalu je balut buku. Sarah Aina sama juga macam deno dulu, semua buku kena balut ... Sayanggg... Buku mesti jaga elok-elok kan? ^_^


p/s: semua buku dibalut :)


5 comments:

  1. dah lama tak balut2 buku ni..hehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah di pagi isnin dik..teringat zaman sekolah..suka tengok buku-buku sekloah kalau da di balut...kemas dan cantik jer kita tengok kan...

    ReplyDelete
  3. ehh .. haha .. memula engatkan buku deno .. agak terkejut disitu ,.. buku anak buah rupanya .. haha .. ehh , ida pon balut semua buku eyda .. novel pon ida balut .. haha .. syangg ..

    ReplyDelete
  4. Mmg bnyk kerja nk membalut buku kan bila sekolah bermula.. :)

    ReplyDelete