Better - Dayang Deno

25.1.14

Better


Dua-tiga hari tak sihat..

Tak pernah kalau demam, demam macam tu je.. Mesti sekaligus dengan batuk dan selesema. Penyakit 3 beradik tu mesti dapat.

Alhamdulillah demam tak melarat sangat, demam dah kurang kesan daripada ubat. Lega sangat-sangat suhu badan tak cecah 40 :) Abah kat Terengganu pun dah bimbang bila deno cakap demam ... Hehe.. Untuk tahun 2014, inilah first time tak sihat..

Terima kasih semua yang mendoakan deno :) Deno sayanggggg korang ^_^


p/s: alhamdulillah ^_^


8 comments:

  1. Kak Nini pun tak sihat jugak.
    Takpe la kan,Allah uji tanda sayang,hehe..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah =) jaga kesihatan tu

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum deno, sheila dah 2 minggu batuk. sakit betul dada.. taktahu nak makan ubat apa Y____Y

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah deno, dtg singgah n slmat brhjung minggu :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. slmt berhujung minggu deno.. semoga ceria sentiasa.. :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...Dah sihat. Deno ada kat JB ke sekarang?

    ReplyDelete
  7. bismillahi syafi... semuga sihat sepenuhnya... akk sesema lagik ni...

    ReplyDelete