Bila Papa Skodeng - Dayang Deno

13.1.14

Bila Papa Skodeng

Anak buah, dia tidur lewat petang jadi dia bangun pun dah lewat tadi. Dah bangun, tapi nak pergi mandi dah setengah jam tapi masih tak mandi jugak. Berguling baring kat cikcu ni haaaa....

Puas geletek susah betul nak pergi mandi.. Tiba-tiba papa dia mesej. Deno pun tunjuk mesej tu dia, terus dia naik atas mandi! Pantas betul pergi mandi!

dah siap mandi sebab baca mesej papa

 Al-kisahnya papa tahu sebab papa skodeng melalui cctv dari JB.. Hahahaha...

Sekarang Amca tak boleh degil-degil atau buat nakal sebab papa dapat tengok kat JB sana.. Yang deno nak tergelak tu, punya la susah dia nak mandi tapi bila dia tahu papa tengok dia belum mandi, sepantas kilat dia pergi mandi.

Amca ni dah pandai membaca, mula tu dia tak percaya papa nampak dia. Bila dia baca mesej papa pada cikcu, terus bangun naik atas mandi... Hahaha... Dia ingat orang jauh tak dapat tengok cctv, sekali papa pun nampak ... hahahahaha.. :p


p/s: bila papa skodeng


5 comments:

  1. elok juga gitu ..blh pntau dr skg kena didik depa elok2 bila besar elok prgai nya kn deno :)

    ReplyDelete
  2. Hahaa.. papa suruh baru nak mandi ye.. :D

    ReplyDelete
  3. anak buah deno sekolah kat terengganu yer..:)

    ReplyDelete