Dah Macam Kawan Sekolah - Dayang Deno

19.1.14

Dah Macam Kawan Sekolah

Deno dapat SLE ketika berumur 10 tahun, ketika sebaya anak buah sulung (Sarah Aina) sekarang. Kami dah sama tinggi! :') 

Deno pernah baca kalau seseorang pesakit mengambil ubat steroid sejak kanak-kanak, dia takkan besar. Deno ambil steroid sejak berumur 10 tahun sampai sekarang, so.... this is me! Dah macam kanak-kanak ribena walaupun dah 24 tahun! Hihi :p

Kalau deno dan dia tengah berkejaran dalam rumah mesti kaklong cakap :"haaaa.... tengok makcik dengan anak saudara main kejar-kejar.... dah macam kawan sekolah!"

Sampai sekarang kami memang rapat. Semua anak buah rapat dengan cikcu. Agaknya sebab badan cikcu yang kecik, diaorang ingat cikcu pun budak-budak yang boleh dibuat geng! hahaha.. Tapi jangan main-main kalau cikcu marah siap dia!  :p


p/s : kadang-kadang kena buli jugak dek anak buah adehh


9 comments:

  1. KECIK COMEL JE LA NI...HHEE... SYUKUR DGN APA YG KITA ADA.... BE STRONG K...

    ReplyDelete
  2. mgkn la kot..dan cam adik beradik dh..huhu> deno jemput baca entri fizi ye :)

    ReplyDelete
  3. deno kecik sangat . comel je / heheh

    ReplyDelete
  4. Mmg dah mcm adik beradik dah.. :)

    ReplyDelete
  5. makcik kesayangan anak-anak buah Deno nih...=)

    ReplyDelete
  6. awet muda deno. cute comel jeaaa... apapun. semoga deno still kuat yeaaa. tcare:)

    ReplyDelete
  7. hihi...takpe..kecik comel deno..akak dpt sle 9 tahun skang dh 29tahun.dh 20 tahun..jeans mmg pakai kiko laa..hahahaa...kalau pakai yg first lady kena potong la..hahaa.suar adik bongsu dah pass kat akak plak...

    ReplyDelete