Holiday - Dayang Deno

4.1.14

Holiday


Bersiap-siap..

Buat checklist, satu-satu tulis supaya takde yang tertinggal.. Ubat memang dah wajib, dengan dialisate CAPD lagi. Deno perlu buat CAPD setiap hari, jadi kalau ke mana-mana dialisate tu mesti bawa.. Dialisate CAPD, mini cap, plaster, spray, mask etc.....

Kali ini nak tinggal kat sana lama sikit, tapi sebelum bulan Febuari mesti balik sebab ada appointment doktor.. Ada ke sesiapa nak jumpa deno? hehehe.. Deno excited nak jumpa rakan SLE yang dah lama kenal tapi tak pernah jumpa, miss Cassandra... Cass!!! i'm coming! ^_^


p/s: lama juga ni kat rumah kakak.. heheh ^_^


9 comments:

  1. chayok2! kuatkan hati keh! timm nk g jumpa doc sbb demam pun takot..huhu..

    ReplyDelete
  2. hai deno, deno nak pergi mana..? holiday di mana tu....? hihi

    ReplyDelete
  3. pegi mana deno? selamat bercuti... semuga sihat selalu

    ReplyDelete
  4. bonne vacances Deno :)

    ReplyDelete
  5. Kak deno pergi holiday ke mana ? pape pun Happy Holiday akak

    ReplyDelete