Kemaskini Permohonan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BRIM 3.0) 2014 Online

Permohonan (BRIM3.0) Bantuan Rakyat 1Malaysia 2014 telah dibuka pada Disember yang lalu dan permohonan boleh dibuat secara online. Jom kemaskini permohonan di laman web : https://ebr1m.hasil.gov.my

Kalau korang dah membuat pendaftaran BRIM sebelum ni,  no need permohonan yang baru. Tapi kalau ada sebarang pertukaran alamat dan tempat tinggal, boleh layari permohonan yang berkaitan di  https://ebr1m.hasil.gov.my.


Info :
**Tarikh pendaftaran dibuka pada 23 Disember 2013
**Tarikh pendaftaran ditutup pada 31 Januari 2014
**Pembayaran akan dibuat bermula Febuari 2014 kepada yang layak
**Kemaskini permohonan : https://ebr1m.hasil.gov.my




p/s: BRIM sekarang akan terus dimasukkan ke dalam acc pemohon yang layak :) senang kan?^^
Previous
Next Post »

18 SLE Supporters :)

Click here for SLE Supporters :)
January 3, 2014 at 12:13 AM ×

Semoga memberi manfaat kpd yg layak & memerlukan.. in shaa Allah..

Balas
avatar
admin
January 3, 2014 at 3:16 PM ×

yeay tak saba..tb xupdate just gune yg tahun lepas nye aje ;)

Balas
avatar
admin
Anonymous
January 4, 2014 at 8:59 PM ×

Bagus jugak bantuan brim terus masuk akaun jer..mudahkan..lebih lagi utk wargaemas...

Balas
avatar
admin
January 6, 2014 at 7:12 AM ×

Brim klu masyuk setiap bulan kn bagus.... bru rakyat tarak bising naik itu ini itu ini... klu blh mse akn dtg tingkatkn jumlah nya ya...

Balas
avatar
admin
January 6, 2014 at 7:13 AM ×

Brim klu dpt setiap bln kn bagus..

Balas
avatar
admin
January 6, 2014 at 7:13 AM ×

Brim klu masyuk setiap bulan kn bagus.... bru rakyat tarak bising naik itu ini itu ini... klu blh mse akn dtg tingkatkn jumlah nya ya...

Balas
avatar
admin
anonymous
January 6, 2014 at 9:10 AM ×

boleh ke kita bg joint acct pnya no??

Balas
avatar
admin
Anonymous
January 7, 2014 at 4:42 PM ×

Jangan lupa membantu uwan & atok2 mengupdate BRIM 3.0 ini...

Balas
avatar
admin
jerangkung
January 8, 2014 at 9:24 AM ×

Oit telinga bulat...
lau x update xpe ka?
blh guna yg thn lpas?

Balas
avatar
admin
Anonymous
January 9, 2014 at 3:55 PM ×

apa cer ni?lmbt tol nk on line....line wat hal la plk.................

Balas
avatar
admin
Anonymous
January 20, 2014 at 11:35 PM ×

mmg kna bg nbo akaun ka?...

Balas
avatar
admin
February 2, 2014 at 2:15 PM ×

law xad kemaskini br1m .layak kh jg ?

Balas
avatar
admin
Anonymous
February 2, 2014 at 2:16 PM ×

law xad kemaskini br1m .layak kh jg ?

Balas
avatar
admin
February 24, 2014 at 4:55 AM ×

Klu x update xpe kan..sbb mse isi borang hari tu dh btul dh xde ptukaran..

Balas
avatar
admin
February 24, 2014 at 4:56 AM ×

Klu x update xpe kn..coz xde pe ptukaran.

Balas
avatar
admin
Anonymous
February 24, 2014 at 10:58 PM ×

kalau salah isi maklumat dan dapat duit macam bujang je..boleh buat rayuan tak?

Balas
avatar
admin
September 23, 2014 at 3:12 PM ×

macam mana nak isi brim secara online ?

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment