Kemaskini Permohonan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BRIM 3.0) 2014 Online | Dayang Deno

January 2, 2014

Kemaskini Permohonan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BRIM 3.0) 2014 Online

Permohonan (BRIM3.0) Bantuan Rakyat 1Malaysia 2014 telah dibuka pada Disember yang lalu dan permohonan boleh dibuat secara online. Jom kemaskini permohonan di laman web : https://ebr1m.hasil.gov.my

Kalau korang dah membuat pendaftaran BRIM sebelum ni,  no need permohonan yang baru. Tapi kalau ada sebarang pertukaran alamat dan tempat tinggal, boleh layari permohonan yang berkaitan di  https://ebr1m.hasil.gov.my.


Info :
**Tarikh pendaftaran dibuka pada 23 Disember 2013
**Tarikh pendaftaran ditutup pada 31 Januari 2014
**Pembayaran akan dibuat bermula Febuari 2014 kepada yang layak
**Kemaskini permohonan : https://ebr1m.hasil.gov.my




p/s: BRIM sekarang akan terus dimasukkan ke dalam acc pemohon yang layak :) senang kan?^^

18 comments:

  1. Semoga memberi manfaat kpd yg layak & memerlukan.. in shaa Allah..

    ReplyDelete
  2. yeay tak saba..tb xupdate just gune yg tahun lepas nye aje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oit telinga bulat...
      lau x update xpe ka?
      blh guna yg thn lpas?

      Delete
  3. Bagus jugak bantuan brim terus masuk akaun jer..mudahkan..lebih lagi utk wargaemas...

    ReplyDelete
  4. Brim klu masyuk setiap bulan kn bagus.... bru rakyat tarak bising naik itu ini itu ini... klu blh mse akn dtg tingkatkn jumlah nya ya...

    ReplyDelete
  5. Brim klu dpt setiap bln kn bagus..

    ReplyDelete
  6. Brim klu masyuk setiap bulan kn bagus.... bru rakyat tarak bising naik itu ini itu ini... klu blh mse akn dtg tingkatkn jumlah nya ya...

    ReplyDelete
  7. boleh ke kita bg joint acct pnya no??

    ReplyDelete
  8. Jangan lupa membantu uwan & atok2 mengupdate BRIM 3.0 ini...

    ReplyDelete
  9. apa cer ni?lmbt tol nk on line....line wat hal la plk.................

    ReplyDelete
  10. mmg kna bg nbo akaun ka?...

    ReplyDelete
  11. law xad kemaskini br1m .layak kh jg ?

    ReplyDelete
  12. law xad kemaskini br1m .layak kh jg ?

    ReplyDelete
  13. Klu x update xpe kan..sbb mse isi borang hari tu dh btul dh xde ptukaran..

    ReplyDelete
  14. Klu x update xpe kn..coz xde pe ptukaran.

    ReplyDelete
  15. kalau salah isi maklumat dan dapat duit macam bujang je..boleh buat rayuan tak?

    ReplyDelete
  16. macam mana nak isi brim secara online ?

    ReplyDelete

© 2010-2014 DAYANGDENO. All Right Reserved.This is a personal blog. Any opinions written in this blog is the opinion of the author and does not involve any other parties. The author will not be liable for any loss or damage incurred while using the information in this blog.Any action without permission is strictly prohibited.