LALU - Dayang Deno

10.1.14

LALU

my niece & my sista
Alamak!

Kami nampak tulisan "lalu".. Jadi kami lalu je la, tak shopping kat situ sebab dia suruh lalu je... Hehehe....


p.s: malam ni maharajalawak kat OU, walaupun dekat malas nak pergi sebab dah tahu mesti jem.. macam-macam jem ada.. jem nanas, jem strewberi dan yang sewaktu dengannya.. hihik :p


7 comments:

  1. Haha, kalau Asnawi naik motor :p haha LALU :3

    ReplyDelete
  2. lalu je. jangan tak lalu. hehe.

    ReplyDelete
  3. hahahaha kalau nama kedai tu singgah barulah boleh singgah kannnn hahahahaha

    ReplyDelete
  4. Eh, Deno ada kat KL ke? Akak ada kat OU jumaat lepas sebab ada event kat sana

    ReplyDelete