Nyawa Kedua - Dayang Deno

2.1.14

Nyawa Kedua

Bekalan bulan Januari
"Nyawa kedua"

Itulah istilah yang deno gunakan untuk ubat-ubatan harian deno ni... Ubat-ubatan yang membantu kesihatan deno stabil. Walaupun kadang-kadang tak sihat, ubat ni mesti diteruskan, menjadi kewajipan untuk mengambil ubat setiap hari. Ubat seumur hidup.

Deno tak susah nak makan ubat, janji ubat tu bukan cecair.. Kalau beri ubat berbentuk pil, banyak mana pun boleh telan janji bukan cecair.. Hehe... Ubat deno sekarang dah berkurang! Yippi! Tengok gambar tu, dah berkurang dah... :)

p/s: ubat dah macam gula-gula yang perlbagai warna dan bentuk^^


6 comments:

  1. banyak nye. semoga deno sihat dan aktif ye.yg penting jgn sdih,
    happy sllalu =)

    ReplyDelete
  2. saya baru tahu tentang sakit awak. tabah ye. (:

    ReplyDelete
  3. Semoga terus diberi ketabahan oleh Allah swt.. aamiin

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...bagus tu dik. Dah ada perkembangan positif ni

    ReplyDelete
  5. saya ni pulak mesti ubat cecair,yg biji ni tak tertelan,msti trlekat dkt hujung2 tu,hish payah bebenor!!!

    ReplyDelete