Penat Sangat Agaknya - Dayang Deno

20.1.14

Penat Sangat Agaknya

Anak buah, Amca ni bila balik sekolah jarang sangat tidur. Penat pun dia tak tidur, susah nak rehat. Lincah betul. Ada je perkara dia buat, tak boleh duduk diam... Kalau duduk diam pun tengok kartun

Tapi hari ni, balik dari sekolah dia tidur ~


Tadi tiba-tiba senyap je dia... Rupa-rupanya amca dah krossss...

He suprised me! Tak pernah pun tidur lepas balik sekolah. Agaknya terlalu penat la tu...Dah beso dah amca, walaupun baru darjah satu, panjang betul cikcu nengoknya.. hihi :p


p/s: lena betul tidurnya

6 comments: