Permainan Comel - Dayang Deno

12.1.14

Permainan Comel

Anak buah beria-ia benar ajak cikcu temankan main mainan rumah kecil dia.. Ikut hati nak buat kerja tapi dia merayu dan buat muka Puss In The Boots, jadi cikcu ni ikutkan je la...

Comel pula permainan yang kecik-kecil ni.. Semua kecil! Geram sampai rasa nak masuk dalam rumah tuuuu.... hihi^^


Mula la cikcu jadi macam kanak-kanak ribena melayan anak buah bermain.. Zaman kita2 dulu mana ada semua ni, kita main masak-masak, pondok-pondok je... heeee


p/s: budak-budak sekarang special betul mainan dia... kan

5 comments:

  1. ya allah rindu nya nak main barbieeee hahahahahha
    rumah kecik tu bagai :D
    comel sangat eee geram!!!!! :D
    huhuhuhu bestnya. Rindu <333

    ReplyDelete
  2. Nak main.... Akk ngidam tul nak main benda ni tapi takde anak pompuan.... Pompuan je biasanya suka main....hheee

    ReplyDelete
  3. Comelnya rumah tu, dulu masa kecik-kecik selalu jugak main. Sekarang pun teringin nak main lagi :)

    ReplyDelete
  4. akak suka sangat mainan macam ni tapi apakan daya, dah dewasa

    ReplyDelete