Tak Berani Merajuk - Dayang Deno

6.1.14

Tak Berani Merajuk

Ahaks.. Entri ni tercetus bila tengok anak buah menangis tadi merajuk sebab tak dapat pegang remote tv. Tetiba teringat deno dan adik-beradik 5 orang, kami 5 beradik tak pernah merajuk zaman kecik-kecik.......
Why?

Coz kalau merajuk nanti kena kurung dalam toilet.. Ekekek.. Abah polis, memang tegas.. Kena marah pun jangan berani nak merajuk ya, sebab kena marah pun silap sendiri kan, nakal... hehe... Siapa berani merajuk? Haaa... kalau nak rasa duduk dalam toilet lama-lama dalam gelap cubalah nak merajuk! :p



p/s: abah tegas tapi abahlah paling sporting dan kelakar ^_^





11 comments:

  1. Kene kurung dalam toilet. wah, scary!

    ReplyDelete
  2. hm.. lagi lah tak berani nak merajuk. huhu.. nti kena kurung

    ReplyDelete
  3. Salam singgah petang di sini...suami makcik akak seorg askar...dia pun tegas dalam mendidik anak-anaknya...semua tu untuk kebaikan kan dik...

    ReplyDelete
  4. waa tabik sama lu punya bapak! :D

    saya dulu kene dgn mak. tak hafal doa qunut kene dok blakang rumah. peeehh dah laa gelap, ade jamban lame plak tu.. uuiihhh menangis ketakutan! huhu..

    ReplyDelete
  5. bagus ayah deno ajar mcm tu..walaupun tegas tak smestinya tak sporting kan..hihi comel doodle tu..:)

    ReplyDelete
  6. Pergh. Terus kena kurung dalam toilet tu. Hehe

    ReplyDelete
  7. you are lucky to have a good father like him ^^

    ReplyDelete
  8. alahai..betul2 polis nih..salah je masuk dalam jawab nya..hehehhe

    ReplyDelete