Doodle Illustration Noreen Han - Dayang Deno

7.2.14

Doodle Illustration Noreen Han

Tempahan illustrasi doodle dah dibuka!!!

Sebelum ni macam tak berani nak ambil tempahan illustrasi ni, takut tak jadi... Deno tengok doodler lain semua buat cantik-cantik.. Deno pula masuk tahun ni baru 2 tahun dalam bidang ni =.=  Dalam 3 hari lepas, ada kawan tanya, so deno cuba.. Inilah hasilnya ~

Tak jadi 100% tapi bolehlah sikit-sikit.. Heeee :p




COPYRIGHT© DayangDeno
Kepada yang berminat boleh membuat tempahan di
Email : pinky_deeno@yahoo.com



p/s: thanks kak noreen percayakan dayang :)


19 comments:

  1. salam. cantik n kemas hasil kerja deno. nak tempah la kalau mcm ni.. lama x dtg sini...byk perubahannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, terima kasih uncle :) haaa... jom tempah? hihi^^

      Delete
  2. boleh tahan..hehe
    jemput singgah blog under proses nie :)
    http://www.rizcyber.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. comey sgt doodle dia..
    bleh ler shark tempah lpas nie.

    ReplyDelete
  4. wahhhh....kagum. momoy x pndai nk buat pun

    ReplyDelete
  5. kreatif laa dayang ni. comei sangat doodles yg dayang buat

    ReplyDelete
  6. comelllnyaa!!!! :D

    semoga blog ni dimurahkan rezekii.. aamiiin...
    jemput singgah blog amal :)

    ReplyDelete
  7. boleh la tu deno...cantik apa..

    ReplyDelete
  8. Woahhh cantiklah kak deno . Takpe , practise make perfect . In Shaa Allah lepas ni , pro dah

    ReplyDelete