Pengsan - Dayang Deno

1.2.14

Pengsan

Alkisahnya bermula bila pagi semalam, deno bangun tidur jadi batuk non-stop..Batuk berkahak, sakit kepala sebab batuk kuat sangat. Plus selesema pun sama, selesema teruk..

Tiba-tiba je jadi demam, then kaklong bagi la deno ubat batuk dan ubat demam. Deno telan la jugak sebab tak tahan batuk, kaklong cakap tak mengantuk ubat tu, jadi deno tak risau la.. Deno tak suka ubat yang boleh buat kita ngantuk nih :p

Lepas 15 minit telan ubat, rasa berat kepala. Mata tak dapat nak celik terus "pengsan"!


Ya allah sampai tertinggal buat CAPD! Deno dah dengar anak buah kejut tapi tak dapat nak celik, kepala berat gila-gila... Macam dapat ubat tidur.. Bayangkan deno tidur hampir 6 jam! Ish ish is...... Hari ni, ubat tambahan selepas ubat harian hanyalah  ubat demam. Dah taknak ubat batuk tu.. Eiiii taknak deno jadi macam tu lagi.... Batuk pun deno ambil Strepsiles je :)


p/s: hari ni batuk dan kurang, selesema pula menyerang.. habis satu kotak tisu! hihihik :p


19 comments:

  1. semoga cepat baik deno. tabahkan hati yeaaa

    ReplyDelete
  2. musim demam kan skrg..ramai y xsihat..
    syafakillah ya..semoga cept sembuh..=)

    ReplyDelete
  3. isk isk sampai tertido mcm tu sekali?hurmmm baik2 yer Deno kesihatan kene jaga tau

    ReplyDelete
  4. as salam deno,
    sian deno... kza hrp deno cpat2 sembuh ye...

    ReplyDelete
  5. huhu..pling xsuka klu selsema..slalu g toilet kuarkn hingus..huhu..

    ReplyDelete
  6. Mifz pun demam sikit hari nih...

    semoga Deno cepat sembuh ya...

    ReplyDelete
  7. salam deno, moga cepat sembuh ye.:)

    ReplyDelete
  8. Saya pun tak tahan klu mkn ubat batuk.. mmg akan mengantuk sgt2.. semoga deno cepat sembuh ye.. aamiin..

    ReplyDelete

  9. Entri yang menarik.

    Jom singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  10. samalah kita ... demam, selesema, batuk...huhuhu

    http://hanismasturina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Semoga cepat sembuh ya kak! Btw, cantik blog berwajah baru.. ^_^

    ReplyDelete
  12. salam kak deno mai join GA ni...hadiah awesome.. http://keranaakumalu.blogspot.com/2014/01/segmen-saya-nak-tudung-bawal-roses.html

    ReplyDelete
  13. tu la, skrg ni ramai pula yg demam/batuk, budoxe pun bru je baik dr batuk

    ReplyDelete
  14. akak kalau dpt ubat batuk yg mengantuk pun tak jalan ngan akak...takde rasa ngantuk pun Deno

    ReplyDelete