Anak Akak Ke... - Dayang Deno

6.3.14

Anak Akak Ke...

Al-kisahnya deno dan kakngah ke kedai perabot ada nak beli barang sikit, tambahan kakngah cuti so kami dua orang je.. Anak kakngah, Adam Khaleef masih di tadika...

Lepas pilih dan beli barang, ada sorang abang yang melayan kami kat kedai tu bertanya pada my kakngah.... "ni anak akak ya..." sambil tengok deno...

and i was like.....

Errrr.... tak la bang oiii, saya ni adik dia.. Nampak je macam darjah 5, tapi sebenarnya dah 25! hihih... Selalu ramai orang confuse dan tak caye...

Jangan tak caye, ini betul-betul bukan cobaan.... *tetiba teringat pendekar bujang lapok*


p/s: pejam celik pejam celik bulan Mei nanti genap 25 tahun :')


7 comments:

  1. hehe... sian kakak.. dlm kes saya, mak saya org ingt kakak saya. hehe...

    ReplyDelete
  2. ehee. untungla awet muda ye =)

    ReplyDelete
  3. Hahaa.. mmg cobaan.. sabar jelah deno.. :)

    ReplyDelete
  4. oh forever young gitu hehe muda masih 25. fae tahun ne masuk 23.

    ReplyDelete
  5. Erk ? Zara salah komen laa.. muahaha. Tuu.. awet muda nama ny.. pewiiit ! ^^

    ReplyDelete