Bila Dah Bangun - Dayang Deno

15.3.14

Bila Dah Bangun

Hari ni super exhausted! Hari ni cuaca panas,.. Seharian di rumah nenek, 8malam baru balik ke rumah... Sangat-sangat penat....

Lepas dah bersihkan badan, dah wangi, dah buat CAPD, deno tertidur kepenatan.. Deno jarang tidur awal, tapi sebab penat deno tidur awal. CAPD ke 4 belum buat lagi tapi dah tidur! Mujurlah my sis, Dayang Hanna dah kejutkan pukul 2.15am tadi.. ^_^ Tapi bila dah bangun, alahai mata pulak susah nak lelap balik!

Terkebil-kebil mata.. Ini yang tak suka kalau dah tidur lena tapi bila bangun, macam ni la jadinya....... Susah nak lena balik!


p/s: lapar la pulak........




4 comments:

  1. salam singgah. bila kepala dok pikir macam2 memang susah nak tido kan. penah tengok cerita CSI ke apa, amek kekacang yg boleh mudahkan tido sebab ada 1 unsur dalam tu yg memudahkan otot kita relaks ;)

    ReplyDelete
  2. ne masih lagi terasa penat? have a great day ahead ye ^^

    ReplyDelete
  3. kalau penat kene rehat yang cukup..kalau panas buka kipas kuat2..hehe

    ReplyDelete