Bolehlah... - Dayang Deno

2.3.14

Bolehlah...

Alhamdulillah :)

Hari ni deno rasa segar sikit, makan pun dah ada selera sikit.. Semalam bau ayam masak merah kegemaran deno pun, deno rasa nak muntah. Biasanya kalau ada ayam masak merah, deno akan makan lebih banyak....

Hari ni dapat juga telan suku 1/4 nasi bersama kuah gulai ikan yang kosong.. Bolehlah telan walaupun makan nasi kosong je macam tu, okey la kan berbanding semalam :)


p/s: hari ni lebih baik berbanding semalam


7 comments:

  1. take care deno..you will be fine!!!

    ReplyDelete
  2. Harap deno cepat sembut dari sakit tu ye

    ReplyDelete
  3. Semoga hari2 yg berikutnya bertambah2 baik dari hari ini & semalam.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  4. kena makan jugak..sikit pun tak pe..

    ReplyDelete
  5. Ohhh it's great to hear that... :D
    Be cheerful always...

    ReplyDelete