Dah Tak Tahu Nak Nasihat Macam Mana - Dayang Deno

10.3.14

Dah Tak Tahu Nak Nasihat Macam Mana

Luahan perasaan jap kat wall fb ~


Kadang-kadang bila orang dah terlalu berputus asa ni, kita pun dah tak tahu nak nasihat macam mana... Kita sayang dia tapi dia tak sayang diri sendiri susahlah kan... Dah tak tahu nak nasihat macam mana.... Alahai......


p/s: susah juga kan bila dah putus asa ni ...


5 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah malam dik Deno...betul tu dik lau dah berputus asa...susah kita nak bagi nasihat...sebab kadang nasihat kita dia tak ambil peduli...

    ReplyDelete
  2. Cuba jangan putus asa atas dia jugak... ker camana? :D
    Tak apa dia tak mahu dengar... nasihat jer selalu... mana tahu Allah buka pintu hati dia... :D

    ReplyDelete
  3. Betul deno.. kalau dah putus asa, cuba lah buat apa sekalipun kat dia, takkan jadi. Semuanya dari diri sendiri..

    ReplyDelete
  4. Semoga diberi ketabahan kpd beliau... aamiin..

    ReplyDelete