Esok Yang Busy - Dayang Deno

14.3.14

Esok Yang Busy

Awal-awal pagi dah ke rumah nenek... Esok busy sebab ada tahlil buat arwah atuk dan kenduri kesyukuran buat sepupu, Iffah yang akan ke Jepun pada 23 Mac nanti. Ifa dapat sambung belajar di Utsunomiya University di Tochigi :')


Iffah! I'm proud of you! Sekejap je masa berlalu... Baru je rasa macam semalam pergi mengaji bersama, main bersama, kayuh basikal bersama.. Sekarang Ifa dah nak ke Jepun... :') Tercapai impian Ifa nak ke Jepun sejak Ifa darjah 1 ^^ Ifa suka tau tulis bahasa Jepun kat FB, kakno pun tak faham... Ifa nak kena geget ni! Siap Ifa esok, kakno geget dia.... ^_^

Buat Ifa, semoga Ifa berjaya, segala urusan dipermudahkan, selamat di sana dan semoga Ifa selamat pergi dan pulang ke sini selepas berjaya nanti... amin! 



p/s: esok yang busy ...... genap setahun atuk pergi ..... al-fatihah


3 comments:

  1. InsyaAllah mudah2an dipermudahkan urusan..

    Dan salam takziah buat arwah atuk Deno

    ReplyDelete