Telur Dadar Penuh - Dayang Deno

8.3.14

Telur Dadar Penuh

mak aiiii.... serius terliur!

Deno baru je tengok AFC CH703 :) Walaupun hanya telur dadar, ia dah berjaya buat deno terliur.. Dalam telur dadar tu dah banyak jenis bahan... Atas kita je nak letak apa dan pelbagaikan bahan tu. Bila dah banyak bahan, makan macam tu je dah kenyang.. Tak perlu makan dengan nasi^^

Btw, deno pernah buat entri tentang reseipi telur dadar macam ni.... Kalau korang nak cuba bolehlah :) Jom klik ---->>> Cara Buat Telur Dadar Ala Barat


p/s: nyum nyum!


6 comments: