Eh Dah Buat! - Dayang Deno

18.4.14

Eh Dah Buat!


-google-
Biasanya awal pagi deno yang tolong buatkan air.. Tadi duk syok sangat depan lappy tiba-tiba ma panggil makan. Terus pergi kat meja makan.

"Eh.. ma dah buat air?? Thank you ma!"

Tersenyum kite.. Tadi ma buat sama dengan yang macam deno suka.. Biasanya deno buat kan, deno letak sikit je Nescafe tu supaya rasa tak kuat sangat. Biasa waktu pagi deno minum MILO tapi MILO dah habis.. Ahaks^^ Nanti nak keluar la nak kena cari MILO :)


p/s: perghh malam-malam kalau buat kerja sambil minum Nescafe GOLD memang segar mata!

9 comments:

  1. patutla tido lewat malam..nescafe jaga dia...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... tapi kalau hari tak sihat deno tido awal .. hihi^^

      Delete
  2. sedapnya air Milo..hehe. my feveret tuh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya setiap pagi minum MILO tapi baru habis.. so neskopi la jawabnya... ^^_^

      Delete
  3. ehem.. sedap air tangan mak kan kan..

    ReplyDelete
  4. Fiza pun suke nescafe o.. minum panas2 memang lega tekak...

    ReplyDelete
  5. Wahh.Ohsem.Bestnyyaaa air nescafe.Dah lama tak minumm HEHE

    ReplyDelete