Suka Simple - Dayang Deno

15.4.14

Suka Simple

Petang santai dengan cucur bawang...

-google-

Deno buat cucur bawang, simple je.. 3 jenis bahan je, tepung, bawang, air. Tu je, deno biasa bila makan cucur bawang deno tak letak sebarang serbuk perasa, atau garam. Bagi deno bawang tu sebenarnya dah bagi "rasa"nya tersendiri. Maybe sesetengah orang tak suka macam ni sebab takde rasa masin-masin sikit tapi deno suka sebab makan pun cicah dengan sos cili, ada rasa juga kan.. heheh..


p/s: dalam banyak-banyak cucur, deno paling suka cucur bawang.. anda? :)


9 comments:

  1. suka cucur kentang campur bawang~ ;3

    ReplyDelete
  2. sedapnya kak deno!! yummy..dahla tengah diet ni,takleh makan..uwaaa

    ReplyDelete
  3. Deno buat cucur sosej pulak sedap bahan bahan dia sama je tapi tukar bawang ke sosej

    ReplyDelete
  4. senangnya!
    boleh miza cuba plak lepas ni..
    selalu tgok mama buat macam2 bahan letak..
    tak reti nak ikut..hehee :ppp

    ReplyDelete
  5. cucur bawang panas2 mmg la sedap cicah sos..simple tp layan~~ hehe:D

    ReplyDelete
  6. cucur bawang + kopi o panas...wahhh terangkat...hihihi...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dik Deno...simple tapi sedap kan...akak pun suka buat cucur bawang ni...makan sambil cecah dengan sos...tambah lagi kesedapanyer...

    ReplyDelete