Doodle Berhijab Moden - Dayang Deno

29.5.14

Doodle Berhijab Moden


Order daripada Owner Wafico Shawls... Siap dalam masa sehari je sebab owner nak sebelum hari jumaat.  Semalam siapkan doodle, hari ni siapkan logo.. Doodle ni deno guna untuk logo Wafico Shawls. Alhamdulillah dah approved ^^


p/s: jarang-jarang lukis doodle macam ni^^


COPYRIGHT© DayangDeno
Kepada yang berminat boleh membuat tempahan di
Email : pinky_deeno@yahoo.com
Instagram : @dayangdeno
Facebook Dayang Deno Art

12 comments:

  1. Ehem... Cantik laa doodle tu! *jeles

    ReplyDelete
  2. Emmm...deno gne software ape yek?

    ReplyDelete
  3. Cantikla deno! Keep it up! ^^

    ReplyDelete
  4. berhijab ke macam ni? kalau seksi sampai nampak pinggul mcm tu walaupun bertudung bukan hijab . kalau hijab tu tutup . muslimah . kita tegur je ye ^_^ jgn terasa :)

    (moden tak moden hijab is hijab )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heeee.... tak terasa pun sebab bagi saya ni hanya kartun.. lain la kalau manusia betul2, so no worries la...hihi ^_^

      Delete