Ada Kaki - Dayang Deno

9.6.14

Ada Kaki

Pagi-pagi rumah dah riuh bising...

Alkisahnya bermula si Amca ni la, selalu tak jumpa berus gigi. Mula la cikcu *deno ni nak membebel sebab berus gigi dia selalu hilang. Pastu cikcu ni la duk busy mencari pulak. Mana tak hilang tempat gosok gigi tak tetap. Tandas ada tiga rumah ni, jadi tiga tandas la tempat dia gosok gigi...  Adoiii la .....


Akhirnya jumpa! Tempat yang kalau kita fikir tak patut ada kat situ pun. Jumpa di dapur, tempat ada bahan-bahan masak. Betul2 tepi botol minyak masak dan tempat susun pinggan.. Adoiii la Amca macam mana berus gigi ada kat situ.. 

Memang ada kaki berus gigi si Amca ni!


p/s: macam-macam ragam budak

3 comments:

  1. berus gigi amca sma macam aisyah..hehe..

    ReplyDelete
  2. Haha..seram nye berus gigi ade 'kaki'. Berjalan2 pulak berus gigi tu ye.

    ReplyDelete
  3. hehehe budak2 mmg mcm tu.deno pun same jugak kotttt hehehe

    ReplyDelete