Akhirnya Dapat Juga! - Dayang Deno

1.6.14

Akhirnya Dapat Juga!


Semalam Closed Door Sales kat Popular. Shopping buku kaw-kaw punya.. ^^ Lepas pilih2 buku, haaaaa apa lagi artbook pulak! Akhirnya dapat jugak buku yang diidam-idamkan dari tahun lepas lagi....!Kat Terengganu takde buku ni.. Happy akhirnya dapat jugak, kesiankan deno.. Muhehehe... Datang sini baru dapat. Bolehlah lukis doodle puas-puas dalam buku ni.. ahaks^^


p/s : next week dah nak balik ganu^^

11 comments:

  1. Untunglahh..boleh lukis doodle bebanyak.

    ReplyDelete
  2. Apa nama buku tu. Saya pun tak pernah jumpa

    ReplyDelete
  3. bestnya ade buku khas utk doodle. tebal lak tu. kite punya pakai sketch book size kecik je. hehe

    ReplyDelete
  4. Wahh happy sakan akak deno. Alhamdulillah :D

    ReplyDelete
  5. Kat tempat Adam pun susah nak cari :/

    ReplyDelete
  6. waa.. semangat deno.. bagus2. kalau kat perak, mmg bnyak kedai artbook mcm ni..

    ReplyDelete
  7. Kan? kalau ada buku tu dengan pen2 tu senang lah kita nak lukis doodle

    ReplyDelete