Alhamdulillah Selamat Bergelar Isteri - Dayang Deno

21.6.14

Alhamdulillah Selamat Bergelar Isteri

Alhamdulillah...
Selamat bergelar isteri dah ..... bff deno sejak sekolah rendah ni... :')

Dayang Deno dan Yuliana

Kami bersahabat sejak sekolah rendah **mula kenal tahun tahun 1997... Namanya Yuliana dan dulunya dia juga seorang blogger tapi blognya dah tak aktif... Yuliana sama macam bff Ayucandy, sahabat yang betul-betul kita boleh panggil sahabat! Makin cantik Yulie sekarang... Auwwww

Walaupun balik dari majlis tengahari tadi deno kena migrain teruk, tapi puas sangat dapat jumpa Yulie selepas setahun lebih tak jumpa .. Sekarang dah ok sikit, harap esok hilang terus^^


p/s: alahai keciknya saya sebelah awak, Yulie.. huhu ~



18 comments:

  1. comellah kak deno dengan kak yuliana.. hihih :D

    ReplyDelete
  2. cantiknya kawan kak deno, akak pun comel je. hihi. tahniah! ^^

    ReplyDelete
  3. ingatkan tuan blog yg dah selamat tadi.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Terkujat kjp. Hihi. Suspens betul entri tu. Ingtkn deno yg kawin.

    ReplyDelete
  5. Terkujat sekejap. Hihi. Ingt deno yg kawin.. tajuk entri tu suspens betul.

    ReplyDelete
  6. Keciknye kak Deno. :D
    Selamat pengantin baru kawan kak deno.

    ReplyDelete
  7. owhhh ingatkan Deno hehehe Selamat pengantin baru

    ReplyDelete
  8. cantik dua2, pengantin mesti cantik lebih sikit. hee

    ReplyDelete
  9. Tahniah!

    (ingatkan deno tadi... hehe)

    ReplyDelete
  10. cantik pengantinnya...selamat pengantin baru buat kawan deno tu...deno macam kanak2 ribena jer..

    ReplyDelete
  11. Waa.. tahniah ye untuk sahabat akak :)

    ReplyDelete
  12. Haha..ingatkan Deno yang kawen tadi...

    ReplyDelete
  13. Syukur alhamdulillah. Sweetnya dia :-)

    ReplyDelete
  14. haha...suspen je baca... :D tahniah buat beliau... hehe

    ReplyDelete
  15. wah cantik!!! tahniah buat beliau..moga migrain tu hilang lah ye :)

    ReplyDelete
  16. Tahniah buat sahabat deno. Harap deno cepat sihat!

    ReplyDelete