Baru Dua Hari - Dayang Deno

27.6.14

Baru Dua Hari

Baru dua hari deno tak tengok spam comment, tengok2 dah hampir seribu masuk spam.. Sebelum ni kalau tak tengok dalam 3-4 hari ada la dalam 400++ spam comment.. Sekarang makin banyak pulak ~


Sebab tu la hari2 kena tengok spam comment, kalau tak tengok jenuh la nak mendelete.. Pernah sekali tu hampir 10k lebih. Habis masa delete tu je... huhu.. Memang kena delete hari2 ^^


p/s: makin banyak pulak, nasib baik dia masuk situ je :p


5 comments:

  1. Hi dik..akak suggest Deno hadkan kepada registered user saja.

    ReplyDelete
  2. Huhu..banyak nau ni k.deno..same je ngan ana. Tp kalau tak padam takpe ke?

    ReplyDelete
  3. ika pun jrang check, sbab xtaw pun, tengok-2 ada jgak..nasib 400 lbih ja..hihi

    ReplyDelete