Home Sweet Home - Dayang Deno

11.6.14

Home Sweet Home

Deno dah berada di Terengganu, dah balik! Yeay! ^_^

-google-

Alhamdulillah selamat tiba petang tadi.. Deno percaya sesiapa sahaja bila balik ke rumah sendiri, balik ke tempat kita membesar... rasa happy dan seronok kan :)

Walaupun KL membangun pesat dengan bangunan pencakar langit, dengan segala kemodenan deno tetap rindu Terengganu.. Kalau di KL malam deno bertemankan bunyi kereta, motor, bising orang-orang muda merempit.. Bila di Terengganu sangat mengasyikkan buat kerja design bertemankan bunyi cengkerik, burung hantu ... Kadang-kadang bunyi geseran pokok-pokok ditiup angin... Bila musim hujan pulak ditemani dengan bunyi puan katak, encik kodok dan adik katak.. ahaks^^


p/s: my sis kak hanna mesej dia tak sihat, alahai kakna takkan deno baru balik dah rindu... hihihi.... semoga kakna cepat sembuh ya :)

3 comments:

  1. siapa x seronok kalau balik kpg akak deno..hehe..timm pun xsabaq nak balik jugak, lagi 2 mnggu..hehe..

    ReplyDelete
  2. Seronok sgt blk kmpung wpun kt kmpung bukan ade ape2 keseronokan pun. Hehe

    ReplyDelete
  3. Love Terengganu....walau dimana ambe tinggal skrg dan masa akan datg...Ke sana jua akn ku tuju..

    p/s:dayg....jom join http://notashalimar.blogspot.com/2014/06/giveaway-salam-kenalan-dari-blogger.html

    ReplyDelete