Migrain - Dayang Deno

19.6.14

Migrain


Semalam niatnya nak buat kerja tapi tiba-tiba mata berpinar, pastu sakit kepala ~

Tidur awal la semalam.Dah lama tak kena migrain, tiba-tiba pulak kena semalam. Sakit sampai ke petang... Deno just rehat dan tidur. Tak telan ubat apa-apa pun sebab nak cuba buatkan migrain tu hilang sendiri. Kosongkan fikiran dan tidur... Sekarang ni pun still rasa sakit tapi dah kurang. Alhamdulillah... Berkesan juga tak perlu nak makan panadol..

Harap2 esok hilang la migrain ni :)


8 comments:

  1. akak banyak berfikir ni.. hehe..wawa pun selalu gak kena.. tapi bila tidur je mesti hilang.. sebab tu tidur dah jadi sebahagian dari hobi wawa.. kekeke

    ReplyDelete
  2. smoga kak deno cpt smbuh.. amin :D
    get soon well ya.. :)

    ReplyDelete
  3. Same la kite k.Deno. Klu migrain tak pernah pun makan ubat. Just tidur je. Migrain tu maybe sbb cuaca panas sgt..

    ReplyDelete
  4. semoga cepat lega...akak takde migrain tapi kadang2 tu sakit kepala mai juga

    ReplyDelete
  5. Moga cpt sembuh dik. Akk klu
    Migrain mkn panadol mmg x jalan. Kena ubt migrain gak

    ReplyDelete
  6. fi pun salu ada migrain..huhu bila dtg mmg tido jela ubatnyaa..huhu segala design suma tertangguh, nk apa pon tak bole

    ReplyDelete
  7. sy kalau migrain pun tak ambil pape ubat..just rest & sleep

    ReplyDelete
  8. Semoga cepat sembuh ye... aamiin..

    ReplyDelete