Kuih Cara Manis - Dayang Deno

8.7.14

Kuih Cara Manis

WIP

Kuih cara manis.... 
Senang je buatnya cuma kena rajin je.. 
Dalam gambar tu adunan still dalam acuan.. my mum buat  :)


16 comments:

  1. umi mamabiha pon suke buat kuih ni, sedappp sangattt! Dah lama tak makan, tetibe nak makan pulak nengok gambo nie... huhu

    ReplyDelete
  2. Sedapnyaa.. lapo la pulop -___-

    ReplyDelete
  3. Sedapnyaa.. lapo la pulop -___-

    ReplyDelete
  4. K.deno buat ana terliur. Wuuu~ tak baik tau. Hehe. :D

    ReplyDelete
  5. Kuih Cara! Baru saya tahu kuih ini dipanggil Kuih Cara. Kuih kegemaran saya ^^

    http://sharonnghy94.blogspot.com/2014/07/homemade-ice-cream.html

    ReplyDelete
  6. Akak pun suka buat sendiri...lagi sedap kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah..sedap.. ade x ek kuih cara..kaler selain ijau..sy newbie,hope we can be fren..tq..

      Delete
  7. wahhh..my favorite nihh..boleh buat menu buka posa..anyway say newbie..hope we can be fren.tq.....

    ReplyDelete
  8. Sedap.. Tp akk x pernah buat kuih ni

    ReplyDelete
  9. sedapp..yg ni biasa buat.. klau cara berlauk tak pnah lg..hehehe..

    ReplyDelete
  10. memang tak pandai buat la..beli je pandai..hehehe...akak suka kuih nie

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum .. follow here n join segmen :) .salam ukhwah salam ramadhan .
    http://alynnazfiz.blogspot.com/2014/07/segmen-saya-mahu-kad-raya-dayang-deno.html

    ReplyDelete