Masih Tersimpan Rapi - Dayang Deno

7.7.14

Masih Tersimpan Rapi

Tadi santai selepas buat CAPD, terpandang satu sampul surat putih kat almari... Kenal sangat sampul tu sebab dalam sampul tu la tersimpan semua kad raya kiriman blogger untuk deno pada tahun lepas .. ^^


Mungkin ada kalangan kad ni korang kenal siapa pengirimnya? hehe.. Sayang tau kad comel2 semua. Masih tersimpan rapi. Suka kumpul kad2 raya macam ni.. Zaman bebudak dulu kad raya yang ada komik ringkas tu, best jugak. Memang syok berbalas kad raya ni... ^_^


p/s: hmm tak sabar tengok my kad raya siap print!^^

10 comments:

  1. comelnya.. ada kad raya kak blog emas putih sekali lar..><

    ReplyDelete
  2. jom ke blog syira..banyak baju cantik2, produk kecantikan dan kesihatan serta giveaway menarik ^_^

    ReplyDelete
  3. Alahai, cutenye kad raya...(armilastyle.blogspot.com) jemput ke blog sy

    ReplyDelete
  4. Comelnye simpan koleksi. :) teringin la pulak tahun ni nak simpan koleksi kad raya. Haha. Ana byk simpan hadiah org bg je.

    ReplyDelete
  5. salam. heheh sy tak penah dapat...deno bila nak lancarkan segmen? hehehh nak join :D

    ReplyDelete
  6. samalaaa fi pon simpan kad raya dari rakan2 :)

    ReplyDelete
  7. sukanya ada koleksi kad raya!! =D

    ReplyDelete
  8. Banyaknya kad.Teringin pula nak exchange kad raya dengan blogger dan kawan-kawan... :)

    ReplyDelete
  9. akak pun masih lagi tersimpan kad2 raya mereka...cuma taklah banyak macam deno ni

    ReplyDelete