Pemenang Segmen Kad Raya DayangDeno - Dayang Deno

15.7.14

Pemenang Segmen Kad Raya DayangDeno


Terlewat pula publish.. Busy sket hari ni, huhu...Sebelum tu deno nak minta maaf sebab tak dapat beri semua kad raya ni, kad ni limit coz deno print pun tak banyak.. Maaf ya? Kosong-kosong...! ^^

Ok jom semak nombor korang kat SINI :)

Random.org :
95
56
14
112
115
69
25
71
87
24

Kepada penerima kad raya di atas, sila hubungi deno (nak alamat) sebelum/ pada 18hb Julai  dan jangan lupa berikan link penyertaan dan nombor link ya :)
FB : Blog DayangDeno
Email : pinky_deeno@yahoo.com


p/s: pada yang tak dapat jangan sedih ya, semua peserta akan dapat e-kad daripada deno^^


27 comments:

  1. Alooo...sipi lagi no 94...huhuhu

    ReplyDelete
  2. thaniah kepada semua pemenang..

    ReplyDelete
  3. huhuhu..tak de rezeki..
    tahniah buat pemenang..:)

    ReplyDelete
  4. takde rezeki no.113 :(
    btw, tahniah kepada semua pemenang!

    ReplyDelete
  5. Alhamdulilah. Terima kasih Deno. CP dah hantar semua info kat fb Deno

    ReplyDelete
  6. salam. tahniah tahniah buat semua pemenang :))

    ReplyDelete
  7. Adehhh, no den terbalik pulak..
    hahaa

    Pape pun tahniah pada pemenang yg brtuah :)

    ReplyDelete
  8. no.22 xdak rezeki..tahniah kepada pemenang.. :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. Terima kasih Deno, akak dah hantar maklumat ke fb deno. :)
    Tahniah juga kepada semua peserta dan pemenang.

    ReplyDelete