Tak Bagus Tak Bagus - Dayang Deno

20.7.14

Tak Bagus Tak Bagus

Semalam berbuka bersama my parents, kakngah and Adam Khaleef.. Kami decide berbuka di Pantai Baru Burok, kesian juga Adam Khaleef tak pernah lagi Ramadan kali ni dia berbuka di luar bersama cikcu dia ni haa... hihi^^


Bila dah 10 Ramadan terakhir ni, ramai orang berbuka di luar.. Kat pantai ni pun ramai, ramai family berbuka kat sini^^ Haaaa... Alkisahnya bermula, masa nak berbuka puasa tu Adam Khaleef cakap tak bagus

Deno hairan tanyalah apa yang tak bagus? Dia cakap..

"Tak bagus la orang tu bukak puasa minum air gas.. tak bagus tak bagus.."

Ohhh rupanya dia nampak ada satu family belakang family deno tu, diaorang berbuka dengan air bergas/ air berkabonat. Family kami tak minum air tu, bawak air siap2 dari rumah. Baguslah Adam Khaleef ingat tak bagus minum air bergas. Dia ingat sebab selalu pesan kat dia air tu tak bagus.. heee..


p/s: tetiba teringat upin ipin^^


4 comments:

  1. Betul2. Tak baik utk kesihatan.

    Ana dah add fb k.deno

    ReplyDelete
  2. pandai adik adam khaleef nih.. bsr nti bolehlah jadi doktor :)

    ReplyDelete
  3. betul..tak bagus untuk kesihatan..pandai dy..hehe

    ReplyDelete