Wordless Wednesday : Pray4Gaza - Dayang Deno

9.7.14

Wordless Wednesday : Pray4Gaza



Gaza diserang lagi oleh Zionis Israel laknatullah... Sama-sama kita doakan keselamatan dan kekuatan saudara islam kita di Palestin..

#pray4gaza



14 comments:

  1. Allahu akhbar :'(

    ReplyDelete
  2. salam ww, tumpang menabung kastam diraja kat sini

    ReplyDelete
  3. Semoga Allah laknat rakyat israel. Geram betul. Gaza baru nak membangun. Dah kene serang.

    ReplyDelete
  4. hari2 hidup dalam keadaan macamni..kalau kita pun belum tentu bleh bersabaq macam depa ni

    ReplyDelete
  5. Israel saja ambik waktu bulan Ramadhan nak serang Gaza, dia ingat umat Islam waktu bulan Ramadhan jadi lemah? sorry la.. #pray 4 gaza

    ReplyDelete
  6. salam. hurmmm :((
    pray for them..semoga Allah melindungi mereka disana..

    ReplyDelete
  7. Allah :'( kita hanya mampu berdoa dari jauh

    Entry Terbaru : Cara-cara membuat mc' flurry sendiri

    ReplyDelete
  8. Sedih...
    Lebih-lebih lagi sekarang bulan Ramadhan Al-Mubarak
    Ya Allah Ya Tuhan Kami sesungguhnya Engkau maha mengetahui
    Selamatkanlah bumi Gaza dari Zionis Israel laknatullah
    Amin...

    ReplyDelete
  9. sedihh tengok, tak habis-2 gaza diserang israel, smoga penderitaan mereka cpt berakhir..:)

    ReplyDelete
  10. memang dorang sengaja nak buat masa bulan ramadan. sebelum2 ni pun macam tu juga.
    semoga yahudi diturunkan bala paling dahsyat buat mereka

    ReplyDelete
  11. SEMOGA BUMI GAZA DILINDUNGI ALLAH SWT

    ReplyDelete
  12. ya semoga yahudi diturunkan bala paling dasyat buat mereka bak kata kak ainim.. ameen..

    ReplyDelete
  13. Semoga Gaza akan kembali aman,amiin...

    ReplyDelete