Hujan

Bila Petang

August 20, 2014,4 Comments


Semenjak dua menjak ni, petang je mesti hujan..

Pagi ok, matahari terang.. Tapi bila dah nak masuk pukul 4 petang, mula gelap, dah mula guruh. Deno rasa dah masuk 5 hari kot macam ni. Petang mesti hujan. Alhamdulillah sejuk sikit coz sekarang ni panasnya melampau dan pelik kan. Sekurang-kurangnya sejuk sikit, basah sikit rumput-rumput... tanah.... :)


p/s: tempat korang hujan tak?


You Might Also Like

4 comments:

  1. sama laa.. husna kat kulim, kedah nih.. sekarang pon tgh hujan lg.. tp tak lebat sgt.. rintik2 je..:)

    ReplyDelete
  2. samelah...sy d temerloh..ptg redup n ujan...mlm sejok n tido lena..;)

    ReplyDelete
  3. Tempat ana hujan gak, tapi semalam la. Hari ni cuaca baik je.

    ReplyDelete
  4. Bila sejuk panas sejuk panas badan pun mula tak berapa sihat..

    ReplyDelete