Migrain Menyerang - Dayang Deno

16.8.14

Migrain Menyerang

Sebelum ni macam biasa, boleh tahan..
Tapi hari ni sakitnya lain..

Migrain ni kan biasa sakit kuat kat sebelah  kepala je kan.. Tapi petang tadi dah jadi sakit dua2, kiri kanan sakit berdenyut, memang tak jadi buat kerja.. Badan pun jadi tak larat. Fuh nasib baik tak melarat, pernah kena migrain sampai admit hosp.. huhu^^ Sekarang ni kalau migrain deno tak amik ubat apa dah.. Just letak minyak angin, then tidur.. Alhamdulillah memang menjadi dan berkurangan..^^


p/s: nasib baik tak melarat ^^


6 comments:

  1. be patient :D btw lawa doodle , berbekat ^__^

    ReplyDelete
  2. sy bru je lepas kne migrain..selama seminggu setiap hari skt kepala...smpikan 1 thp lgsg xblh nk buka mata..rsa nak menjerit je sbb skt sgt..nak tdo pn xblh.

    ReplyDelete
  3. kalau dh migrain, mmg dh tak ley wtppe dh..haihh... sakitt

    ReplyDelete
  4. Siannye..tapi tak elok sangatlah kak deno kalau sapu minyak angin je. Kata orang la. Ana tak tau betul ke tak.

    ReplyDelete