Risau - Dayang Deno

23.8.14

Risau


Ma risau, ma susah hati. Ma cakap ma risau kat deno duatigapat hari ni.

Kenapa my mum risau? Alkisah kes deno kurang makan. Selera nak makan kurang, deno makan nestum, makan roti sekeping dua. Entah. Tak lapar. Hari ni deno just minum nestum secawan. Deno rasa okey je, cuma semalam badan panas sket... 

Ma risau, anakanda ni biasa je. Biasa la deno, kadang2 pelik sket selera, next week ni okey la.. Heee...


p/s: please jangan risau ma, adik sihat


8 comments:

  1. Walaupun kamu sihat, tapi bila tak makan memang mak akan risau sayang. Jangan macam tu.... kalau ada masalah beritahu.... yg penting Deno kena senangkan hati mak ye :)

    ReplyDelete
  2. mak mana la yang tak risau. hoho..

    ReplyDelete
  3. Ibu mana tak risau bila anaknya tak mau makan. heeee. jage kesihatan yee :)

    ReplyDelete
  4. deno kalau akak pun risau huhuhu^^

    ReplyDelete
  5. sis kena kuatkan semangat ok. At least makan sikit je nasi untuk sedikit tenaga. ok? =D

    ReplyDelete
  6. mak mestilah risau kat anak dia..

    ReplyDelete