Suka Yang Biasa - Dayang Deno

15.8.14

Suka Yang Biasa


Nasi lemak biasa

Deno makan kat kedai femes jugak kat Chendering, tak silap deno nama kedai tu Restoran Cik Siti. Dah biasa makan kat situ coz masa zaman kat UiTM, selalu makan kat situ...

Untuk nasi lemak, deno prefer nasi lemak tanpa ada lauk tambahan seperti yang biasa macam ayam goreng ke.. sambal sotong ke.. Deno suka macam ni, sambal bilis, timun dan telur. Rasa macam tak kena bila ada lauk lain.. Hihiii.. 


p/s: suka yang biasa^^

10 comments:

  1. Huyoo..sedapnyee..kecur airliur plak aih.. :D

    ReplyDelete
  2. sama, saya pun suka yang biasa je..tapi tak nak kacang heee
    singgah sini dari segmen mialiana <3
    Mind Meld

    ReplyDelete
  3. pergh terliur pulak tgk nasi lemak

    ReplyDelete
  4. nasi lemak..yummy2.. suka sambal and kacang letak lebih..

    ReplyDelete
  5. Sambal bilis nasi lemak ganu mmg mantop..rindu plak

    ReplyDelete