Tukar Angin - Dayang Deno

11.8.14

Tukar Angin

Hari ni tukar angin..Rasa macam bosan pulak buat keje kat "opis" rumah tu.. So, tukar angin kat libry sambil buat kerja .. hehehe ^^


Naik je sunyi je.. Rupa-rupanya tak ramai orang.. Biasanya penuh meja sampai nak duduk dekat plug pun susah. Agaknya masih ramai dalam mood raya. Raya kan sebulan.. hehehe


p/s: macam nak beku pulak duk sini :p

6 comments:

  1. dulu masa belajar suka lepak library...sebab tenang jer rasa...^_^

    ReplyDelete
  2. singgah sini baca entry..selamat hari raya..

    ReplyDelete
  3. buat doodle gneee photoscape ke niee ??

    ReplyDelete
  4. kosong la lagi best! boleh tido atas meja!

    ReplyDelete
  5. Uishhh..bestnye tak ramai org. Lagi senang nak buat keje.

    ReplyDelete