Baru Sedar - Dayang Deno

24.9.14

Baru Sedar


Alkisah semalam..

Deno kurang sihat, badan lesu.. 
Memang "pengsan" lepas telan ubat..
Entah macam mana sampai deno lupa nak makan..
Balik dari hospital yang deno ingat deno telan ubat .. Tu je
Deno baru sedar deno tak makan apa-apa sejak subuh sampai la pukul 9.30pm
Yang hairannya bangun petang tak rasa lapar....
Deno sedar tak makan pun baru je.... Tu pun masa kakak duk minum kat dapur
Then terus cepat2 makan roti....hihi....  Macam mana la boleh lupa makan
Seharian perut kosong :p

6 comments:

  1. salam kenal..im blogwalking here,,

    ReplyDelete
  2. apapun perlu makan ubat dan yang penting banyakan minum

    sila sahut cabaranku http://mawarbiruairlaut-bicarakudanmu.blogspot.com/2014/09/apa-ko-bondo-eh-liebster-award.html

    ReplyDelete
  3. Ish..kak deno dahlah kurus. Makan la banyak2 plisss..

    ReplyDelete
  4. sabar ye, sakit itu kan penghapus dosa... jgn lupa makan ubat. semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  5. Dayang ku, jaga pemakanan ya. Don't skip meals. Even tak rasa lapar pun, makan juga tau. Biar badan lebih bertenaga. May Allah SWT bless you sahabat. Teman yang jauh, tetapi terasa dekat :)

    ReplyDelete