MAMA - Dayang Deno

25.9.14

MAMA

Photo: Layan citer MAMA @HBO 431

Ini kali ke tiga tengok filem MAMA

Malam ni ada pulak kat CH HBO 431. Syok jugak layan cerita seram malam-malam ni.... Tapi deno rasa dah tak berapa seram pulak citer ni sebab dah banyak kali tengok. Sarah Aina ni asal ada hantu "mama" je rapat ngan cikcu ni... hihi

Kadang2 usik anak-anak buah macam Lily panggil MAMA.....

Ingat tak cara Lily panggil MAMA dia.. "mama.... mama... mama...."


6 comments:

  1. sy ada cerita ni.. hehehe lama sy simpan baru minggu lepas sy tengok sebab xberani nk tengok sorg.... hahahahab tapi cerita dia memg best... singgah sambil tekan2 iklan ^-^v

    ReplyDelete
  2. macam best je.. tp syg xde astro plak

    ReplyDelete
  3. akak tengok suku jer malam semalam ni deno... lepas tu buat kerja... hu hu hu...

    ReplyDelete
  4. Lor...citer mama ni citer hantu ke..ok la..nk try carik lagi kot2 ada tayang lain, rekod terus

    ReplyDelete
  5. waa..citer apa ni mcm best je! nak tgk jugak la

    ReplyDelete
  6. Citer mama ni x seram pun kan. Hehe. Ana tgk ngan budak2 rumah. Memasing nyorok belakang ana. Haha.

    ReplyDelete