Sikit Pun Kenyang - Dayang Deno

5.9.14

Sikit Pun Kenyang

Hari ni kurang selera makan..
Untuk dinner tadi makan jemput-jemput ikan bilis


Tapi kali ni bukan deno buat, kakak yang buatkan. Makan pulak bersama sos keropok yang kaklong beli kat Terengganu., Fuh memang best^^ Deno makan sikit tapi dah rasa kenyang. Hari ni memang makan sikit sangat.  Kalau kat rumah Terengganu, bonda selalu risau kalau anakanda ni kurang makan, tapi anakanda ni biasa je... Tak rasa lapar pun.. hihi^^

**Confirm dah demam.. huhu.. Patut la rasa pelik semacam je hari ni


#autopost


6 comments:

  1. tk care...jemput-jemput ni makan panas-panas baru best

    ReplyDelete
  2. demam?jgn minum air ais taw..hehe..sedap jemput2 tu..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam singgah pagi...sedapnyer cekodok tu dik Deno...akak klu demam suka sangat makan makanan yang bergoreng2...hehe

    ReplyDelete
  4. Sedap buat sarapan & makan petang2 ni.. best.. :)

    ReplyDelete